VRIJWILLIGERS

Iedere vereniging draait op een groot aantal vrijwilligers, zo ook onze KBO.

Naast het bestuurswerk zijn er veel mogelijkheden. We hebben gastvrouwen en gastheren, zij werken achter de bar in de Pekhoeve tijdens de wekelijkse activiteiten en voorzien onze leden van koffie, thee of een ander drankje.

Onze coördinatoren  zijn diegene die de wekelijkse activiteiten organiseren. Ook overige activiteiten worden door vrijwilligers georganiseerd, denk aan het organiseren van themabijeenkomsten, cursussen, workshops, de jaarlijkse dagreis, 85 jarigen en ouderen verrassen met een mooie handgemaakte kaart et cetera.

We zijn altijd op zoek naar vrijwilligers, zowel voor het bestuur als voor de activiteiten.
Wil je je een paar uurtjes inzetten voor de KBO? Geef aan welke mogelijkheden je hebt en we zoeken naar iets wat bij je past.

Vrijwilligerswerk is een zinvolle invulling van je tijd. Het is belangrijk , maar ook gezellig werk. Je kunt je vaardigheden inzetten en het is een mooie manier om mensen te ontmoeten. Je zult er geen spijt van hebben en je doet er veel leden een GROOT plezier mee.