OVERIGE SERVICE

FELICITATIEDIENST

Leden van onze afdeling die 85 jaar of ouder zijn worden rondom hun verjaardag door de felicitatiedienst verrast met een mooie handgemaakte kaart.

JURIDISCHE HELPDESK

Juristen en adviseurs staan je bij met het beantwoorden van vragen en oplossen van juridische, notariële of verzekeringskwesties.

WLZ-ADVISEURS
Zij staan je bij met raad en daad bij opname in een Wet Langdurige Zorginstelling (WLZ) instelling en de gevolgen daarvan o.a. op financieel gebied, zowel voor degene die opgenomen wordt, als voor degene die achterblijft.

ONS GESPREK
Als we ouder worden, stellen we onszelf vaak levensvragen, over wie we zijn en waar we tegenaan lopen. We blikken terug op dingen die zijn gebeurd, op keuzes die we hebben gemaakt. Soms kan het fijn zijn daar met iemand over te praten. Vrijwilligers in heel Brabant gaan in gesprek met senioren die daar behoefte aan hebben, om welke reden dan ook.

Zie voor verdere informatie over hulp aan de leden de website van KBO-Brabant onze hulp: www.kbo-brabant.nl