LIDMAATSCHAP KBO ULVENHOUT

Je  kunt lid worden van onze seniorenvereniging  Krachtig, Betrokken en Ondersteunend, vanaf 50 jaar. De contributie voor 2024 bedraagt €22,00. Je wordt automatisch ook lid van KBO-Brabant en je ontvangt de ledenpas.Je kunt dan aan alle activiteiten deelnemen en gebruik maken van alle voordelen die KBO-Brabant je biedt. Kijk bij Service aan de leden.

Voor een aantal activiteiten vragen we een bijdrage, denk aan cursussen, de jaarlijkse dagreis, kaarten voor de Bingo, deelname aan kaartconcours, kerstdiner et cetera.

Je ontvangt bijna maandelijks een digitale nieuwsbrief om je op de hoogte te brengen van alle activiteiten. Ook het verenigingsblad ONS (10 x per jaar) ligt voor je klaar in de Pekhoeve. Bij  de senioren uit Ulvenhout wordt het thuisbezorgd.

Ben je al lid van een andere KBO afdeling, en wil je graag aan onze activiteiten deelnemen:  voor €10,00 kun je gastlid worden en overal aan deelnemen.

KBO Ulvenhout maakt gebruik van automatisch incasso. Dit is een besluit van de  algemene ledenvergadering. Bij opzegging stopt de automatische incasso.

De contributie voor KBO Ulvenhout wordt eind januari automatisch afgeschreven. Indien u zich na 1 januari afmeld als lid, is het niet mogelijk om contributie terug te ontvangen.

Uiteraard stopt de automatische incasso bij opzegging.

Wil je lid worden? klik dan op Lid worden