LID WORDEN

Voor het lidmaatschap krijg je:

• Ontmoeting via tal van activiteiten.

• Gratis praktische hulp en advies voor bijvoorbeeld bij juridische problemen, het invullen van je belastingformulier en voor vragen over geschikt wonen.

• Diverse mogelijkheden voor vrijwilligerswerk.

• Kortingen op verzekeringen en ledenvoordeel voor diverse artikelen.

• Het ledenmagazine ONS en nieuwsbrieven van onze afdeling.

• Vergoeding van het KBO lidmaatschap(tot 25 euro) bij onze aanvullende zorgverzekeringen van VGZ en CZ.

• Belangenbehartiging op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau voor 50 plussers over onder meer pensioenen, wonen, zorg, mobiliteit en welzijn.

Meer informatie is te vinden op onze website en de website van KBO-Brabant.

De kosten voor het lidmaatschap bedragen 22 euro voor het verenigingsjaar 2024, voor gastleden (die al lid zijn van een andere KBO afdeling) is dit 10 euro. Daarvoor ben je zowel lid van afdeling Ulvenhout als van KBO-Brabant. De kosten worden via een automatische incasso jaarlijks in januari afgeschreven van je rekening.

Voor het lidmaatschap houden wij een ledenadministratie bij. Wij gaan zorgvuldig om met je privacy. Dit hebben we vastgelegd in een privacyreglement. Zie voor het reglement de pagina Privacy

Met de inschrijving gaan wij ervan uit dat je kennis hebt genomen van dit reglement en dat je daarmee akkoord gaat.

Lid worden kan door het inschrijfformulier te downloaden, uit te printen en op te sturen naar het secretariaat. Klik hiervoor op inschrijfformulier

Ook kun je een mail sturen of bellen met het secretariaat. Voor informatie over contact klik op Contactgegevens